vasárnap, december 15

Christmas is coming... Book Tag | Lillsz


Sziasztok! 
A karácsony igencsak a nyakunkban, bár az idei évem bejegyzések száma szerint eléggé elkeserítő, próbállak kárpótolni benneteket, s bombázni a 2019-es év utolsó hónapjában minél több tartalommal.
Caledonia oldalán találtam rá a Christmas is coming... book tag-re, amit ő készített, kedvet kaptam hozzá, így hoznám is a válaszaimat!

1.) Ha leesik az első hó... - Hozz egy téli borítót!

Ehhez a ponthoz Gayle Forman könyvét, a Ha maradnék-ot választottam. Közel két éve olvastam, a filmet többször is láttam. A télnek elég sok köze van a műhöz – a filmet sikerült felelevenítenem, remélem, hogy a könyv ebben a pontban nem különbözik az adaptációtól –, hisz a központjában egy baleset áll, amely pont ebben az évszakban történik a családdal. Hozzám a film közelebb állt, de lehet talán azért, merthogy akkor még nem olvastam a könyvet. Elég depresszív és életlehúzós, de gyönyörű olvasmány!

2.) A Mikulás puttonya - Mi lapult az idei Mikulás zsákodban, avagy a csizmácskádban?

Csokoládé, csokoládé és csokoládé minden mennyiségben, pár darab cukorral karöltve. Viccet félre téve, tényleg rengeteg édességet – mikulásoktól kezdve nápolyin át a gumicukorig – kaptam a közeli szeretteimtől, bár minden évben mondom nekik, hogy nem kell ám semmit venniük, nagy vagyok, költsék csak magukra ezt a pár ezer forintot, de nem. Persze mondanom sem kell, boldogsággal tölt el ez a figyelmesség, amit évek óta csinálnak.

3.) "Az égig vitte a szél az édes éneket, a Grincs szíve hallotta, s nőtt három méretet." - Melyik a kedvenc karácsonyi könyved?

Nem igazán olvastam még kifejezetten karácsonyi könyveket, egyetlen ilyenre emlékszem biztosan, ez pedig Charles Dickens klasszikusa, a Karácsonyi ének. A mesét és a történetet már kiskorom óta ismerem, s valamelyik évben, már nagyobb fejjel kedvet kaptam ahhoz, hogy az eredeti művet is elolvassam, amit azóta sem bánok. Egy olyan könyvről van szó, amit mindenkinek minimum egyszer el kell olvasnia az életben!

4.) Narancsos forrócsoki - Egy könyv, ami megmelengeti a lelked!

Az olvasmányaimat böngészve megakadt a szemem Amy Harmon könyvén, az Arctalan szerelem regényen. Nagyon régen olvastam, de emlékszem, hogy érzelmek tömkelegét vetítette a mű, nagyon szerettem! Azt hiszem érik egy újraolvasás...

5.) Hómanus - Egy könyv, ami összetöri a szíved!

Ha csak a könyvre gondolok meghasad a szívem, ez pedig az Ezer csók, Tillie Cole tollából. Nem is tudok többet mondani, mint azt, hogy remekmű, hogy hatalmas kedvenc. Értékelés is született róla, IDE kattintva elérhetitek.

6.) Ragyogó csillagszóró - Melyik az a könyv, ami a legsötétebb éjszakát is beragyogja a fényével?

A négyes-ötös-hatos pont elég hasonló, így erre se tudnék többet mondani, minthogy imádtam! Ennek címe, A fény, amit elvesztettünk, Jill Santopolo-tól. Kissé ironikus, hogy ehhez a ponthoz társítottam, de elhihetitek, hogy meseszép olvasmányról van szó! Bővebben ITT ömlengek róla.

7.) Christmas gift - Melyik könyvet szeretnéd a leginkább megtalálni a karácsonyfa alatt?

Húha, leginkább egy könyvet sem! A válasz pedig egyszerű, töménytelen mennyiségű olvasatlan könyvem van, így a Jézuskától nem is kértem semmit. Az más kérdés, hogy a rokonok többsége pénzzel fog megajándékozni, így megeshet, hogy Lilla Drága beszabadul egy online bookshopba, de reméljük ilyen nem lesz. Amúgy halkan megjegyezném, hogy fáj a szívem a rengeteg új megjelenést látva, legszívesebben hazavinném az összeset!


Erre a szuper tagre pedig kihívnám Jucit, a Pandalány olvas blogról és Barbi barátnőmet, a Kitablar íróját.


Kellemes karácsonyi készülődést!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

6 megjegyzés:

  1. Jó kis tag, lehet, hogy én is kitöltöm még karácsony előtt. :)
    A mikulásos ajándékozáshoz való hozzáállásod nagyon tetszik, teljesen egyetértek veled.

    VálaszTörlés
  2. Jó kis tag lett! :) Én is kitöltöttem! Köszi, hogy kitöltötted és így rátalálhattam :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó tag, még idén kitöltöm. Nagyon klassz! Köszi, hogy gondoltál rám. Puszi :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy kitöltöd! Pussz!💖

      Lillsz

      Törlés