vasárnap, október 14

Szeptemberi Book Haul #10 | Lillsz



Sziasztok!



Tudom, rengeteget késtem a szeptemberi book haul bejegyzésemmel, augusztusi azért nincs, mert szinte semmit nem szereztem be akkor de most itt vagyok! 7 szépséggel lettem gazdagabb ebben a hónapban, mutatom is a szerzeményeimet. Tartsatok velem! ;)


Partvonal Kiadó:

1.) Dodie Smith: Száz meg egy kiskutya / A kutyák csillaga


Ez az egyetlen augusztusi szerzeményem amiről értelemszerűen nem szerettem volna egy külön bejegyzést, így ideraktam az őszihez. Mindig is szerettem a meséket, nagy kedvencem volt a Száz meg egy kiskutya története is, nagyon kíváncsi vagyok könyvben ez hogy fog tetszeni. :)

L&L Kiadó:

2.) Leiner Laura: Ez is Remek!! (Remek! 2.)


Szeptember nyolcadikán a tizennegyedik SzJG találkozón vehettem részt Budapesten az Akváriumban, ahol nem volt kérdés, hogy beszerzem a sorozat folytatását! Már nagyon kíváncsi vagyok! *-*

Twister Media:

3.) Tillie Cole: Ezer csók


Ez a könyv az egyik legmeghatározóbb olvasmányom eddigi könyvmolyságom alatt. Egyszerűen imádtam! Alig tudom szavakba foglalni, hogy mennyire tetszett... ITT olvashatjátok a véleményem róla.

Libri Kiadó:

4.) Zoe Sugg: A turné (Girl online 2.)


Nem volt kérdés, hogy előbb-utóbb be kell majd szereznem egy fizikai példányt ebből a műből, hisz nagy kedvencem a sorozat, nem csoda, hogy a polcomon szeretném tudni az összes részét! :)

5.) Carrie Fisher: A hercegnő naplója


Ezt a szépséget fogszabályozásra menet vettük meg a Libriben féláron. Hatalmas Star Wars rajongó vagyok, nagyon szerettem/szeretem Carrie Fishert, egy ideje már tervezem, hogy elolvasom a naplóját.

Könyvmolyképző Kiadó:

6.) Stephenie Meyer: Breaking Dawn - Hajnalhasadás (Alkonyat 4.)


Azok a szép piaci napok! Biztosan sokan tudjátok, hogy teljes áron a könyv ötezer forint, ami nem kis pénz, ezért sem volt szívem eddig ennyi pénzt kiadni rá, hiszen ez azért nem kevés. Hiányzott ez a rész, de mindig mondogattam, na majd egyszer megveszem. Erre piacon kissé olvasottan, de majdnem tökéletes állapotban szembejött velem mindössze 1000-1500 forintért. Azonnal lecsaptam rá!

Európa Könyvkiadó:

7.) Stephen King: Az átkozott út


Ez a könyv szintén zenész! Szeretjük a piacot! Ez már tényleg hibátlan állapotú, nagyon új illata van, mintha nem egy dobozból, hanem a polcról emeltem volna ki.

Ezek között van kedvencetek?
Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése