vasárnap, február 17

Könyves Süti Book Tag | Lillsz



Sziasztok! Ma egy újabb könyves taget hoztam a számotokra, amire Alexa barátosném hívott ki még évekkel ezelőtt. Na jó, nem évekkel ezelőtt, de már egy ideje, szóval bocsiii, tipikus én vagyok! Ezer hasonló tag-gel vagyok még elmaradva, de lassacskán hozom nektek mindet, ígérem! <3



1.) Liszt - Egy könyv, ami nehézkesen indult, de a végére izgalmassá válik:

Erről a pontról egyből a Kegyetlen szépség jutott eszembe Rosamund Hodge-tól. Nagyon nehézkesen indult vele a kapcsolatom, és bár sok jót hallottam a könyvről, nem akartam elhinni, mi lehet benne az a bizonyos szépség, amiről a legtöbben beszélnek. Meg kell hagyni, csodás egy könyv, de tényleg a közepe fele indul be úgy igazán. ITT olvasható a könyvről a teljes értékelésem! ;)

2.) Margarin - Egy könyv, aminek nagyon jó a fülszövege:

Kezdek leszokni arról, hogy olyan könyvet rakjak az ilyesfajta bejegyzésekbe, amiket még nem olvastam, de egyszerűen nem tudom "elengedni" Ker Dukey és K. Webster közös vérfagyasztó krimijét, az Ellopott babácskák-at. Nagyon beteg, de rettentően figyelemfelkeltő fülszöveggel rendelkezik, egyszer biztosan sort fogok keríteni az olvasására.

3.) Tojás - Egy könyv, amiről azt hitted, hogy nem fog tetszeni, de végül mégis:

Ez nehéz! Nem is tudok ide mit írni! Minden könyvnél bízok abban, hogy majd tetszeni fog, hisz ha nem így tennék, miért kezdeném el olvasni? Nem vagyok egy mazochista alkat, na... :D

4.) Cukor - Egy édes könyv:

Ide rengeteg könyvet tudnék írni, mégis először Cookie O'Gorman könyve jutott az eszembe, a Kamuzások, kavarások. Ez valami fantasztikus és szuperisztikusan (?) aranyos történet! *-* Eddig minden LOL-könyv a szívemhez nőtt, de ez különösen a kedvenceim közt van! IDE kattinta olvasható az értékelésem a regényről! <3

5.) Máz - Egy könyv, amiben szerinted minden benne van, ami egy jó könyvhöz kell:

Ez a könyv a mostani nagy kedvencem, ami nem más, mint Az igazság nyomában Baráth Viktóriától! Izgalmakkal, romantikával, HUMORRAL teli, lebilincselő olvasmány! *-* Ha még nem tettétek volna meg, akkor nyomás beszerezni! ;)

6.) Porcukor - Egy könyvsorozat, ami fel tud dobni, amikor szomorú vagy:

Ide egyértelműen Leiner Laura sorozatát a Bexit mondanám! Hozzá kell tennem, hogy nem mindig nevettem, rengeteget sírtam is rajta, mégis van az a pár sok jelenet, mikor már hasfájósra röhögtem magam. Ezek bármikor képesek voltak és most is képesek felvidítani egy-egy rossz napomon! :)

7.) Cseresznye a torta tetején - A kedvenc könyved ebben (2018) az évben:

Tillie Cole könyve, az Ezer csók az eddigi leggyönyörűbb olvasmányom, amit valaha kézbe vettem. Csodálatos! Könnyfakasztó! A lelkedig hatoló! Imádtam minden sorát, minden szavát, minden betűjét! Szívből ajánlom mindenkinek ezt a könyvet, higgyétek el, hogy megéri elolvasni! ITT bővebben kifejtem a véleményem a könyvről.


Ennyi lett volna ez a rövidke bejegyzés, remélem kedvet kaptatok pár könyvhöz! ;) Most nem szeretnék senkit megjelölni, aki kedvet kapott hozzá nyugodtan töltse ki, akár rám hivatkozva, hogy én hívtam ki, vagy csak úgy. Legyen további szép napotok! <3

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése