péntek, december 15

Book a Sloth Club Unboxing - Téli romantika #2

Sziasztok!

Tegnap, (december 14.) jött meg a második Book a Sloth Club dobozom, ami a "Téli romantika" címkét viseli. :) Nagyon elégedett vagyok most is a BASC csapatával, igazán kitettek magukért, ugyanis minden darabját a decemberi csomagnak imádtam! ♥


A képen látható zöld kis tasakban kaptam a könyveket, + még az apróságokat. Szerintem ötletes megoldás, és a dobozon lévő új design is elnyerte a tetszésemet. :D 



Az egyik ajándék könyv Catherine Rider: Csók New Yorkban volt, ami már régóta a kívánságlistámon volt, így majd' kicsattantam az örömtől, amikor megláttam. :D A "Kiss me in New York" gyertya is nagy kedvenc lett, az illata valami csodálatos! *-* A zokninak külön örültem, jól jön majd az elkövetkező napokra. :D A két könyvjelző pedig meseszép. *.*



A másik könyv Róbert Katalin: Szelidíts meg!-je volt, ami szintén kívánságlistás volt, így duplán örültem.^^ Mellé jártak még a témához kapcsolódó apróságok, mint például egy személyes üzenet az olvasókhoz, ami a kártya másik oldalán található. :)



A fehércsokis-forrócsokira nagyon kíváncsi voltam, ezért hamar ki is próbáltam, és nem igazán tetszett, olyan semmilyen ízű volt a "forrócsoki", de úgy egymagában ajánlom, mert simán, nem forrócsoki formában finom. xD A kis herceges dolgok is nagyon édesek, főleg a képeslap, de a vasalható matrica is cuki.^^

Ennyi lett volna a decemberi doboz tartalma, írjátok meg komment szekcóban, hogy Nektek mi a véleményetek a dobozról, és annak tartalmáról, kíváncsi vagyok! ;)

Hamarosan jövök a Januári doboz véleményezésével,


xoxo: Bogi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése