hétfő, augusztus 10

Ismerjük meg egymást! - Book Tag | Lillsz


Sziasztok!

Ha jól néztem, még nem töltöttem ki az Ismerjük meg egymást! book taget, így a jelöléseknek eleget téve gondoltam ma sort kerítek rá. Próbáltam a képszerkesztésnél játszani picit, így pár ismertetőjelemet, tulajdonságomat belevittem. De ha többet szeretnétek megtudni rólam, pontosabban könyvmolyságomról, akkor érdemes lesz tovább olvasnotok ezt a bejegyzést!

1.) Mióta vagy te is moly?

2016-ban, pontosabban március 19-én, egy délelőttön ötlött fel bennem, hogy mi lenne, ha regisztrálnék, így fél tíz után kilenc perccel megejtettem ezt a cselekedetet és azóta is igyekszem aktív résztvevője lenni ennek a közösségnek.

2.) Hogyan találtál rá a moly.hu-ra?

Hogy őszinte legyek fogalmam sincs, hogy hol találkoztam az oldallal először, de abban biztos vagyok, hogy az SzJG-ben olvastam róla, így akkor biztosan rákerestem.

3.) Hány könyvet jelöltél meg kedvencnek?

Jelenleg 45 kedvenc könyvem van. Huuppsz.

4.) Hány embert figyelsz és miért?

175 embert. Ők részben ismerősök, barátok, vagy olyan emberek, akiknek ízlése nagyban megegyezik az enyémmel.

5.) Melyik a kedvenc könyved, amit a legjobban szeretsz?

Szívem szakad. Úgy teszek, mint aki meg sem látta ezt a kérdést.

6.) Melyik szereplővel tudnál azonosulni a Harry Potterből?

Egy tesztben egyszer kijött, hogy Hisztis Myrtle vagyok, ahol először kiakadtam, majd átgondolva rájöttem, hogy van benne némi igazság. Ő egy nagyon összetett karakter, igazán érzékeny, naiv és szerencsétlen. Magamat nem kimondottan tartom hisztisnek (régebben jellemzőbb volt rám), de érzékenynek, sírósnak igen. Szóval őt mondanám, bár mindenkiből vagyok egy kis szelet.

7.) Miért szereted a molyt?

Mert vezethetem az olvasásaim, új könyvek után kutathatok, kihívásokat teljesíthetek, új ismerősökre tehetek szert, szóval mindenért leginkább.

8.) Leltél barátokra itt?

Hogyne! Ha nem lett volna a moly, szerintem sehol nem lennék, nem ilyen lenne a személyiségem, nem lennének csodálatos emberek az életemben és rengeteg kalandból maradtam volna ki.

9.) Mi a kedvenc színed?

Kicsit váratlanul ért ez a kérdés, de a kéket és a lilát mondanám.

10.) Melyik könyvet szereted a legkevésbé?

Vannak páran. De ha már a kedvenceket sem emeltem ki, akkor ezeket sem szidnám a bejegyzésben, aki követ úgyis tudja, megtalálja ezeket, mind a molyos fiókomon és itt, a blogon is.

Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése