vasárnap, október 1

Szeptemberi Book Haul #2 | Bogi és Lillsz


Sziasztok!

Elérkeztünk végre Szeptember végéhez, aminek én személy szerint nagyon örülök, kikészített ez a hónap... xD De van egy előnye is: Book Haul bejegyzés!

Ebben a hónapban is sikerült szereznem "pár" könyvet, ezeket mutatom most be, először én, (Bogi), aztán ismét Lilla következik, az ő fincsi szerzeményeivel. :3


Könyvmolyképző Kiadó:

1.) Sara Shepard: Hazug csajok társasága (Pretty Little Liars 1.)


A sorozatot imádtam, így nem is volt kérdés, hogy a könyvet is beszerezzem-e. Örülök, hogy a KMK (Könyvmolyképző Kiadó) filmes borítóval jelentette meg a könyvet, baromira szép. *-* Nemsokára neki is kezdek, az értékelésem olvasható lesz majd a blogon. :)

2.) Jeff Wheeler: The ​Queen's Poisoner – A királynő méregkeverője (Királyforrás 1.)


Bevallom, először nem keltette fel különösképpen az érdeklődésemet a könyv, csak amikor megláttam a borítót...na, azonnal beleszerettem. Elolvastam párszor a fülszöveget is, és így egyre jobban kedvet kaptam a könyvhöz... azóta pedig itt csücsül a polcomon, remélem, szeretni fogom a történetét... ♥

3.) Cassandra Clare -  Sarah Rees Brennan: Mi történt Peruban? (Bane krónikák 1.)



Mivel karácsonyra megkapom (legalábbis remélem xD) a Végzet ereklyéi utolsó részét, megrendeltem a Bane krónikák első részét, hogy a Mennyei tűz városa után azonnal nekikezdhessek Magnus történeteinek... kíváncsi vagyok. :D

4.) Cassandra Clare -  Maureen Johnson: A szökevény királyné (Bane krónikák 2.)



Ha már az elsőt megvettem, nem volt kérdés, hogy beszerzem a második részt is...
ugyanez a helyzet a harmadik résszel is. xD

5.) Cassandra Clare -  Sarah Rees Brennan: Vámpírok, ​pogácsák és Edmund Herondale (Bane krónikák 3.)



Régebben nagyon nem gondoltam volna, hogy el fogom olvasni a Bane krónikákat...nem érdeklődtem annyira Magnus történetei iránt... viszont most, hogy túl vagyok pár Végzet ereklyéi részen, + a Pokoli szerkezetek trilógián is... egyre jobban megkedveltem Magnus-t szóval... ide a könyveivel!! :DD

6.) Jessica Park: Flat-Out ​Matt – Titkolni bolondulásig (Szeretni bolondulásig 1,5) 



Rubin pöttyös szeretetcsomaghoz volt ajándék ez a könyv. Még szerencse, hogy megvan az első rész, szóval nyugodtan olvashatom tovább a sorozatot. :D

Álomgyár Kiadó:

7.) Baráth Viktória: A főnök



Nagyon kíváncsi voltam Baráth Vikinek erre a könyvére is, szóval elkértem a kiadótól... és nem kellett csalódnom, az értékelésem már olvasható a blogon! :)

8.) Dee Dumas: Tiltott vágy



Mivel a kiadó felajánlotta, hogy elküldi nekem a könyvet, amennyiben érdekel, természetesen nem mondtam nemet! Hamarosan elolvasom, és értékelem itt, a blogon, Lillával együtt! :)

Móra Kiadó:

9.) Kelly Oram: Örökkön-örökké (Cinder és Ella 2.)



Nagyon örültünk Lillával, amikor elküldtek mindkettőnknek egy-egy szemleívet a teljes könyvről, az értékelésünk már olvasható a blogon! :)

10.) Barbara Dee: Ne kavarj, Francesca!



Ebből a példányból is kaptunk egy-egy szemleívet, hamarosan olvasható lesz erről is az értékelésünk! :)

Ciceró Könyvstúdió:

11.) Eileen Cook: Címlapsztori



Nem nagyon olvasok krimiket, viszont ez a könyv nagyon felkeltette az érdeklődésemet... erről is közös értékelés fog nemsokára születni. ;)

L&L Kiadó:

12.) Leiner Laura: Késtél (Bexi 1.)



Eldöntöttem, hogy a Bexi - sorozatot is szeretném új borítóval megszerezni, már csak a Hullócsillag hiányzik a gyűjteményből. :D

Bloomsbury Kiadó:

13.) Sarah J. Maas: The Throne of Glass Coloring Book (Throne of Glass)



Ez volt az a színező, amit már nagyon - nagyon vártam, hogy megérkezzen hozzám. *-* Amazonról rendeltem, és amint megkaptam, rohantam is színezni... imádom! :D ♥


És a terep mostantól az enyém! :D

Sziasztok!

 Ejjha! Már most tudom, hogy rohadt hosszú lesz ez a bejegyzés, ezért nem húzom az időt feleslegesen, inkább mutatom a könyveket! :3

Európa Könyvkiadó:

1.) William Golding: A legyek ura



Hopp, máris egy kötelező! :D Nem most fogom elolvasni, az biztos! xD

Corgi Childrens Kiadó:

2.) Nicola Yoon: Everything, Everything



Soha nem fogjátok kitalálni! 
Bár, ha követitek a moly.hu fiókom, lehet már olvastátok... na mind1. xD Kötelező olvasmány lett! :D Illetve mi lányok szavaztuk meg, hogy ezt szeretnénk angolul elolvasni. (Fiúk természetesen választhatnak mást!) 
Amúgy az én ötletem volt! XD *vállveregetés*


Álomgyár Kiadó:

3.) Dee Dumas: Tiltott vágy



Mint azt már Bogi is leírta, mindkettőnknek felajánlották a könyvet, a lehetőséggel természetesen éltünk! A közeljövőben várható értékelés! :)

Móra Kiadó:

4.) Kelly Oram: Örökkön-örökké (Cinder és Ella 2.)



Rettentően örültünk annak, hogy a Móra Kiadó küldött nekünk egy-egy szemleívet, és így elsők között olvashattuk Cinder és Ella folytatását! 
Az értékelésünk ezen a linken olvasható:
https://bookwormsbookshelfs.blogspot.hu/2017/09/kelly-oram-orokkon-orokke-ertekeles.html

5.) Barbara Dee: Ne kavarj, Francesca!



Érkezett ebből is egy-egy szemleív, az értékelés hamarosan olvasható! ;)

Könyvmolyképző Kiadó:

6.) Jessica Park: Flat-Out ​Love – Szeretni bolondulásig (Szeretni bolondulásig 1.)



A rubin pöttyös szeretetcsomagom ajándék könyve! *-* Véégre, nem egy sorozat/trilógia utolsó része, hanem az első! Yeey! :D 

7.) Cassandra Clare -  Sarah Rees Brennan: Az éjféli örökös (Bane krónikák 4.)



Az első három rész megvolt, a rubin pöttyös csomag megszerzése érdekében pedig vettem +2 részt. :D

8.) Cassandra Clare - Maureen Johnson: A Dumort Hotel bukása (Bane krónikák 7.)



Na igen... az 5. és a 6. nem volt raktáron. :( Ezért megrendeltem a 7.-et! :D

Összesen 21 könyv... Woow, ez brutál nagy szám! Mi nem vagyunk normálisak... tudjuk!

Köszönjük, hogy végigolvastátok ezt a bejegyzést! :)
Minket érdekel, hogy ti mit szereztetek be ebben a hónapban, ezért írjátok meg nekünk kommentben! ;)


xoxo: Bogi és Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése