szerda, október 11

Megérkezett a Book a Sloth Club! - Lillsz

Sziasztok-sziasztok! :)


Egyáltalán nem lep meg, hogy mindenről lemaradok, az utóbbi időben ez gyakran előfordul velem, de most viszonylag időben észrevettem "valamit" amiért piros pont! 


Szerintem mindenki láthatta már a facebook esetleg instagram oldalán, hogy megérkezett Magyarországra az első könyves Subscription Box, amit október 13.-án (pénteken) reggel 8 órától lehet megrendelni a Book a Sloth weboldaláról november 5.-éig. De úgy rendeljetek, hogy limitált darabszámban lesz kapható, összesen 100 db. doboz! Témája: Álom és Varázslat!
Az oldal IDE kattintva elérhető.

Én személy szerint eszméletlen izgatott és boldog vagyok, hogy végre itthon is létrejött egy ilyen kezdeményezés. Igaz én még egy darabig a "csorgatom a nyálam és várom a pénzesőt" kategóriába tartozok, annyi mindenre költöttem a pénzem és fogom még ebben a hónapban, hogy ez a doboz tuti nem fog összejönni, de következő vagy decemberi annál inkább! ;)

Ha hasonlóan jól lesznek megpakolva a dobozok, mint külföldön akkor már most kijelentem, hogy ezek teljesen megérő, baráti árak!

1 doboz: 6.999- ft.
3 doboz: 19.990- ft.
6 doboz: 39.990- ft.
12 doboz: 76.990- ft.


De mit rejtenek a dobozok? 

Egy aktuális YA könyvet és csomó-csomó meglepetést a tematikának megfelelően. 

RENDELD MEG KEDVEZMÉNYESEN!

Megosztok veletek egy kódot, amit bárki igénybe vehet, ez 10%-os kedvezményre jogosítja a felhasználóját, de csak az első dobozának a megvételére!

Kód:

43S6ZUTI5RRF

Használjátok bátran a kódot és ha tehetitek rendeljetek, mert megéri és mert olvasni jó! ;)


Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése