csütörtök, október 26

#3. We're Haunting You Together - Halloweeni firkálmányom | Lillsz

Sziasztok! :) 

Gondolom már senkit nem lep meg egy újabb poszt, minek központjában ismét a *dobpergés* Halloween áll! *-*


Ma egy különlegesebb bejegyzéssel készültem, ugyanis megosztanám veletek a napokban írt "történetecskémet". Az egész story háttere az, hogy @FairyDust megosztott egy képet a molytársas tagjainak, hogy erről kell írniuk egy rövidebb fogalmazás szerűséget, amennyiben ők ezt szeretnék, majd kiválasztani az írások közül egyet és azt elküldeni neki. Minden csapatot egy iromány képvisel.

 A kép természetesen engem is megihletett, így hát ha már más nem, nem az enyém lett elküldve de ti legalább elolvashatjátok! :D Remélem nem lett olyan katasztrofális, mint ahogy én azt gondolom.

Jó olvasást! ;)


A KÉP

Péntek 13.
Ölni! Ez a szó ismétlődik újra és újra a fejemben. Ölni! De nem! Én képtelen lennék bárkit is bántani. Nem vagyok szörnyeteg! Vagy mégis? Remegek. Megint megtörténik! De már nem álmodom. Ez a valóság! Megtörténik az, amitől mindig is tartottam! Az álmom valósággá változott! Nem tudok parancsolni magamnak, de próbálkozom. Önmagammal harcolok, de tudom, hogy hiába. Ha valakit, akkor engem képtelenség megállítani. Nekem sem sikerül.
Kiskorom óta személyiségzavarral küzdök. Ami 10 éves koromra annyira eluralkodott rajtam, hogy megöltem az orvosom, de erről nem csak a betegségem tehet, hanem Ő is! Ő, aki túl akaratos és pedofil volt velem. Ez az ember tönkretette a gyerekkorom! Bezártak! Bezártak, nem hittek nekem, hiába próbáltam elmagyarázni nekik, hogy tapogatott és fogdosott. Hogy hittek volna egy beteg gyereknek? Lehet elvesztettem az irányítást, nem kellett volna bántanom. De mégis! Megérdemelte! Mind megérdemelnék! Minden egyes nap azt álmodtam, hogy ha kiszabadulok újra ölni fogok. Bent nyugodt voltam, mégis legbelül valami azt súgta, hogy ha egyszer innen kijutok, megbosszulom azt a 8 évet, amit itt kellett eltöltenem. Tudtam, hogy ölni fogok. De féltem mire vagyok képes. Most 18 éves vagyok. Kiengedtek. Fogalmuk sincs ezzel mekkora hibát követtek el.
Az ápolók és orvosok egy kisebb csapata minden évben elmegy sátorozni. Minden évben ugyanoda mennek. A közeli erdő parkos részéhez. De aznap én is csatlakozom hozzájuk, és abból nem lesz köszönet.
Lassan haladok. Minek siessek? Nem mennek ők sehova. Mikor odaérek meglátom, hogy a tábortűz körül beszélgetnek, van aki hangosan nevetgél. Úgy is én fogok nevetni a végén! Az egyik kezemben benzin, a másikban gyertya. Hatalmas kört teszek meg, közben körbelocsolom őket. Majd közelebb megyek hozzájuk. Észrevesznek. Kedvesen mosolyognak. Mikor megérzik a benzint és meglátják az égő gyertyámat megrémülnek. Én mosolygok. Lassan a büdös fűhöz érintem a mécsesemet, ami azonnal meggyullad. Kitör a pánik. Én is a tűz körében állok. Várom, hogy mind meghaljunk. Lassan minden elcsendesül, és már nem hallani a sikítozásokat. Csönd van. Így tudom, hogy mindennek vége.

WE'RE HAUNTTING YOU TOGETHER - KÉSZÜLJÜNK EGYÜTT A HALLOWEENRE
további résztvevői:


Írjátok le bátran a véleményeteket, jöhet hideg-meleg! :D Tudom nem vagyok egy író, és nem is készülök annak, de kíváncsi vagyok! :)

Köszi, hogy ma is velem tartottál!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése