péntek, december 31

2021-es évértékelő, de hová tűntem?! | Lillsz


Sziasztok!

Iszonyatosan régen volt már bejegyzés és ez sem mondható egy minőségi tartalomnak a blogomon, de biztosan bűntudatom lett volna, ha kihagyom az évértékelőt és úgy érzem nektek és magamnak is tartozok annyival, hogy elbúcsúztassam a 2021-es évet és végleg magam mögött is hagyjam azt.

Ahogy tavaly is csináltam, összegezném az idén történteket, számadatokkal, majd képekkel is bemutatnám az év egy-egy meghatározóbb pillanatát. Persze arra a kérdésre is választ adok, hogy hová tűntem és miért lettem ennyire inaktív. Tartsatok velem!


Ami az olvasást és a könyves felületeimet illeti, egyáltalán nem ilyen évre számítottam. Ezzel az írással együtt összesen 21 bejegyzést (2021-ben 21 bejegyzés, haha) publikáltam, ami szánalmasan kevés, illetve 22 könyvet sikerült befejeznem és 7070 oldalt olvasnom. Az új könyveim száma 37-el nőtt mindössze, míg a facebook oldalam követői 254-en, a személyes instagram profilom 740, a könyves pedig 518 követőt tudhat magának. Szerintem mondanom sem kell, hogy nem voltam valami aktív a személyes instagramomon kívül sajnos ezeken az oldalakon. Ami őszinte meglepetés és nagy bodogság volt, hogy nyáron átléptük az 50.000 látogatót és habár ritkán kerültek fel bejegyzések, azért voltak olvasók ezekre az írásokra.


Ha nagyon röviden kellene összefoglalnom az évem, akkor a rengeteg tanulást említeném, hiszen ez az évem tényleg, szinte csak erről szólt. Januártól elkezdődött az érettségi hajrá, ami egészen tavaszig tartott, amikor is májusban sikeresen kipipálhattam a gimnáziumi éveim, majd várhattam az egyetemi felvételi értesítőt. Spoiler: felvettek! Habár a pontom alapján ez várható volt, én mégis nagyon izgultam és eszméletlenül örültem neki, így szeptembertől elkezdhettem egyetemi tanulmányaim a Pécsi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karán, magyar szakosként. Az egyetembe persze egyből beleszerettem, a szaktársaim is igen rendesek, segítőkészek, ahogy az ott tanítók is, de azért nagyon hiányzik a gimnázium, az osztálytársaim és a kis baráti társaságunk. Szerencsére tartjuk a kapcsolatot és igyekszünk sokat találkozni, de azért ez teljesen más, idő, mire beleszokik az ember.

Szóval a tanulás elvette az időm, ahogy az írás is, persze nem (csak) erre a felületre. Az f21.hu és a DUE mellett felvételt nyertem az egyetemi magazinba, így a pécsibölcsész oldalán is megtalálhatóak lesznek a cikkeim, amivel egy nagy álmom vált valóra. Részletezhetném, hogy még mi mindenben volt részem, de úgy érzem felesleges és unalmas is lenne, így inkább leírok 21 dolgot, amit ez a 2021-es év tanított, adott nekem. 

21 dolog, amit 2021-ben tanultam:

1. Megéri küzdeni, harcolni az álmainkért, mert meghozza gyümölcsét a sok befektetett munka!
2. Néha a spontán ötletekből lesznek a legjobb pillanatok!
3. Az egyetemi gólyatáborok közel sem olyan ijesztőek és rosszak, mint aminek sokszor leírják őket!
4. Minden okkal történik, ezért se bánd a meg nem történt dolgokat!
5. Onnan tudod, kik az igaz barátaid, hogy ők azok, akik a legrosszabb időszakodban is melletted állnak!
6. Ne adj lejjebb az elvárásaidból, nem te vársz sokat, ők nem érnek annyit!
7. Semmivel sem vagy kevesebb másoknál!
8. Mindennek eljön az ideje!
9. Mindenki azt kapja, amit érdemel, avagy a karma nem lacafacázik!
10. Légy büszke magadra és az eredményeidre!
11. Írni még mindig ugyanolyan jó érzés, mint régen!
12. Ne hidd el, ha valaki azt mondja jó, ha az újságírók összekeverednek a rosszfiúkkal. Hazudik!
13. Sokszor jobb megmaradni szkeptikusnak!
14. Egy délelőtt ne igyál meg két red bullt!
15. A zenehallgatás gyógyít!
16. A kegjobb stresszlevezető az edzés!
17. Ne erőltess magadra olyan dolgokat, amiket nem szeretnél és amikről tudod, hogy nem jók a számodra!
18. Amíg csak lehet, ki kell élvezni az egyetemi programokat, bulikat!
19. Az emberek változnak, ezt el kell fogadni és tovább kell lépni!
20. Ne félj az ismeretlentől!
21. Az éremnek két oldala van, így ne csak az egyiket nézd, hanem vizsgáld meg mindkettőt!

A jövőre nézve pedig... majd alakul! Bízok benne, hogy kellően produktív és élményekkel teli lesz! Minden olvasómnak, követőmnek és kedves barátomnak nagyon boldog új, sikerekben gazdag 2022-es esztendőt kívánok!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése