csütörtök, május 27

Kéthavi összegzés #2 - Március/Április | Lillsz


Sziasztok!

Úgy néz ki, hogy állandóan megcsúszik ez a bejegyzésem, de egyszer csak képes leszek időben hozni nektek. Már nem is magyarázkodok, hogy mennyire kaotikus volt ez az időszak, később majd úgyis megteszem!

Ez a két hónap talán a legkritikusabb volt az érettségire való felkészülés miatt, de voltak jó pillanatai is ennek az időszaknak. Amire nagyon büszke vagyok, hogy újraéledt a bookstagram fiókom, illetve ha nagyon pontos akarok lenni, akkor inkább lett egy új profilom, mert időközben feltörték a régit, mindenesetre @lillszinbookland néven elérhető vagyok ezen, a saját profilom mellett.

Olvasás szempontjából egy kissé jobb volt ez a két hónap, mint az előzőek, hiszen sikerült végeznem a Tücsökzenével Szabó Lőrinctől, amit még januárban kezdtem el olvasni, illetve végeztem Mihail Bulgakov regényével is, A Mester és Margaritával, amik oldalszámot nézve többek voltak, mint a múltkor.


Beszerzések szempontjából sikerült tartanom a januári-februári szintet, hiszen
5 könyvet sikerült szintén beszereznem, amiknek igen örültem! Áprilisban már nem vettem semmit, de márciusban elcsábultam az olvas.hu Dream válogatásos zsákbamacskájánál, így a kosaramba landolt egy öt könyvből álló pakk. Szerintem szuper könyveknek lettem gazdája, hiszen a polcomra került Rebecca Donovan regénye, a Mi lenne, ha..., Debora Geary Modern boszorkány sorozatának első része is, Jamie McGuire trilógiájának (A Sötétség és Fény angyalai), a második része, A jóslat, illetve A. G. Howard regénye mellett, ami A Rózsa Vére, Amy Tintera Reboot sorozatának második része, Az új kezdet is hozzám került.

Nagyon erős voltam, így nem folytattam vagy kezdtem el új sorozatot, de pihenésképpen természetesen "pár" filmet megint csak sikerült megnéztem, szám szerint 13-at. Ezek közül 8-at a legjobb barátnémmal, kettőt a húgommal és a barátjával, egyet anyuékkal, a maradék kettőt pedig egyedül néztem. Hogy mik voltak ezek?


Miraculous World: New York - United HeroeZ
Halálos iramban 8.
Kincsem
Z világháború
Viharsziget
Eredet
Harcosok klubja
Avatar
A gyűlölet, amit adtál
3096 days
A beavatott
A Viszkis
Oscar

Értelemszerűen, aminek angolul írtam a címét, azt olyan nyelven néztem. Ezek közül a filmek közül nagy kedvencem  a Viharsziget és az Eredet lett, de mindegyiket nagyon megszerettem és élveztem, kivéve a 3096 days-t, aminél értelemszerűen elborzadtam, hiszen valódi történeten alapszik, ahogy A gyűlölet, amit adtál is ilyen volt.

Megint kissé ironikusnak tartom, hogy a tervekről írjak, hiszen majdnem egy egész hónap eltelt, de ekkor (márciusban és áprilisban) reménykedtem egy jó érettségiben (haha, erről majd később), utána egy nyugis időszakra, ahol rengeteget olvasok és pihenek, illetve egy utolsó hajrára, hiszen júniusban még vár rám a testnevelés érettségi. Igen, mazochista vagyok!

Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése