kedd, július 30

Sarah Andersen: Felnőni kiábrándító - Értékelés | Lillsz

Oldalszám: 112 oldal

Megjelenés: 2016

Kiadó: Fumax Kiadó

Ár: 2200.-

Fülszöveg:


"Úgy ​érzed, kilógsz a sorból? Szeretnéd kapcsolatépítésen keresztül előremozdítani a karrieredet? A felnőttség olyan új, izgalmas kihívás a számodra, amire érzésed szerint teljesen fel vagy készülve? Hát pfuj. Kérlek, állj odébb!
Sarah Andersen, az elképesztően népszerű, ifjú brooklyni művész lezseren megrajzolt, tökéletesen célba találó rövid képregényei ugyanis nekünk, többieknek szólnak. Bemutatják, hogyan lehet teljes hétvégéket fenséges módon elszúrni az interneten, milyen elviselhetetlen kín egy jóképű sráccal kézenfogva végigmenni az utcán, vagy egész nap arról álmodozni, hogy végre hazaérünk és belebújhatunk a pizsamánkba. Más szavakkal: a modernkori fiatal élet horrorisztikus és kényelmetlen valóságát. Ja, és egyáltalán nem önéletrajzi ihletésűek! Cseppet sem azok!
A Felnőni kiábrándító a rajongók kedvenc képsorait tartalmazza tucatnyi új képregény mellett, amelyek csak ebben a kötetben olvashatóak. Sarah őszintesége, az olyan témáknál, mint pl. testkép, öntudat, introvertáltság, személyes kapcsolatok, és a melltartó-mosás gyakorisága, képregényeit elképesztően viccessé varázsolják – amellett, hogy mindenki magára ismerhet bennük.
Sarah munkásságát csak a Facebookon több, mint egy millióan követik, e könyv megjelenésekor a magyar rajongótábor, a Doodle Time Magyarul pedig kis híján harmincötezer rajongót tudhat magáénak!"
Értékelésem: (+KÉPEK!!!)

Életem első képregényét volt szerencsém olvasni és azt kell mondanom: IMÁDTAM! Sarah Andersen valami elképesztően hitelesen bemutatta a társadalmunkat, az embereket és az érzéseinket. A rajzok önnön egyszerűségükkel lopták be magukat a szívembe, öröm volt lapozni ezt a művet!

A felnőtté válás és a kamaszkor között amiben vagyok juhéé igen rezeg a léc. Nem vagyunk már gyerekek, de közben nagyon is azok vagyunk. Nem vagyunk még felnőttek, de már sok helyen akként kezelnek minket. Kisgyerekként emlékszem, hogy mindig fiatal felnőtt szerettem volna lenni, hogy komolyan vegyenek. Hogy magam kereshessem a pénzem, amit majd arra költhetek, amire akarok. Hogy meghozhassak döntéseket, és hogy oda utazhassak, ahova csak kedvem tartja. Most hogy lassan át kell lépnem a nagykorúak kapujába, úgy érzem még nem állok készen semmire. Meséket akarok nézni, játszani szeretnék és mindemellett azt szeretném, hogy Anyu intézze el a dolgaimat. Ijesztő, hogy lassan teljesen önállónak kell lennem, hogy fel kell nőnöm. Bár tudom, hogy egy bizonyos részem örökké gyerek marad!

 Örültem ennek a könyvnek, mert belecsöppenhettem a felnőttek világába, de közben mégis nagyon gyereknek érezhettem magam az olvasás során. Mert ez a képregény igenis arról szól, hogy léteznek olyan felnőttek, akik sosem nőnek fel teljesen. Nekem valamilyen szinten ezt az üzenetet adta át.

Oldalról-oldalra, szituációról-szituációra sikerült magamra ismerni! Hol hangosan nevettem, hogy "Ez én vagyok!", hol pedig azt kérdeztem magamtól, hogy "Én is ilyen leszek?". 

Azt kaptam, amire számítottam, vagy talán még többet is! Akik nem nagy képregényesek, azoknak főként ajánlanám ezt a könyvecskét! Több résszel rendelkezik, biztos előbb-utóbb beszerzem azokat is!


!!! A könyvet IDE kattintva akár meg is vásárolhatjátok! !!!

Összesítés:

Borító: 5/5

Egyszerű, de nagyszerű! Figyelemfelkeltő, de közben nagyon átlagos is. Nekem nagyon tetszik! Süt róla, hogy egy dilis, de az is, hogy nagyon őszinte kötetről van szó.


Pontozás:




Kövi bejegyzésig,
xoxo: Lillsz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése